Norma ISO 20000, systém řízení služeb, definuje postupy, jak zajistit zákazníkům spolehlivé služby v kvalitě, na kterou se budou moci skutečně spolehnout. My navíc umíme normu u vás podpořit tak, aby nejenom pomohla vaší reputaci u zákazníků, ale reálaně vám ušetřila čas.
Podobně jako ISO 9001 definuje, jak služby připravit, plánovat a řídit. Nabádá, abyste se skutečně zajímali o to, co zákazníci potřebují. A jak se připravit na všechny možné problémy, které kolem zajištění služeb mohou vyskytnout.
Školíme, pomáháme se zavedním i dodržováním. Ozvěte se nám.
Norma ISO 20000 vyžaduje
- Skutečně rozumět tomu, co všechno je součástí vaší služby
- Aktivně komunikovat se zákazníky a předvídat jejich potřeby
- Plánovat dodávání služeb a zajistit, aby se váš tým "nepřehřál"
- Řídit všechno, co by mohlo poskytování služeb narušit
Pomoc s normou ISO 20000
S normou ISO 20000 vám můžeme pomoci mnoha způsoby
- Pomůžeme vám vytvořit celý systém řízení služeb – orgnizačně i systémově
- Zajistíme pro plánování, sledování a vyhodnocování systémovou podporu, takže budeme moci poskytovat služby a dodávat produkty pohodlněji a přitom v souladu s normou
- Zajistíme pro vás interní audity
- Integrujeme ISO 20000 s dalšími standardy, zejména ISO 27000, ISO 9000
- Povedeme interní hodnocení i podle jiných standardů, např. ITIL
ISO 20000 je jednou z nejlepších norem kvality vůbec – firmy, kterým na kvalitě skutečně záleží, zjistí, že norma po nich celkem nic nového nechce, jenom nahrazuje intutivně řízené procesy systémovými.
Stáhněte si: Kontrolní list pro hodnocení ISO/IEC 20000-1:2019.